2011. január 3., hétfő

2011

újabb év repült el
mint mindegyik elején, azt mondom, még sok van a végéig
minek?
az utolsó percekben úgyis csak az jár a fejemben: milyen rövid volt ez is
valahogy az élet is ilyen rövid, éppezért sürget minden perc, fontos, hogy megragadjunk mindent, amit lehet
ebben az évben (is?)

nameg az ünneplés
egy pár jó arc győzött meg hogy velük menjek
persze semmit nem bánok, s van mit köszönjek
úgyvolt, hogy adtam, kaptam
majd nem ittam, csak vedeltem ---> [...]
a fenti pontokat leszámítva jó volt, megismételném, velük, bárhol, bármikor

osztán kicsit ide-oda kéne tegyem magam, mert sohasem érem utól.. magam

léneygében, kicsit megkésve kívánok minden olvasómnak egy sokoldalról gazdag kétezertizenegyet
s mint már mondottam, ragadjuk meg mi megragadható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése