2010. december 13., hétfő

kari +kis műv

megírtam a magyardogát
jó kis esszé, tudtam valamennyit, abból szaporítottam ki 2 oldalnál többet
aztán egy vers, "Napló", nemtom kitől.. egyszerű nyelvezet, aprócska cselekmény, na hatolj mélyre :P
három oldalból eldől hogy mennyi marhaság

utána meg egy csodálatosan idegtépő karácsonyi próba..
én, hogy csöppet tán konyítok a zenéhez, azt kell hallgatnom, hogy az egyik széphangú okosabb a másiknál.. már csak kacagni tudom, mikor nálam is többet értenek a jó fülükkel a minőségi zenéhez
megjegyzem, lesz néző, kinek jobb hallása van, mint az előadóink közül párnak
semmi személyes, csak.. zavar
bár mondanék olykor csúnyábbat is

no mindegy, haza, kicsi szöszmötölés, állatorvos, kéne anatómiából is okulni
csak a fejem mind bukik előre

olvadás-havazás mix, de mit lehet tenni
nézni, merengeni, átkozódni.. utóbbitról valahol mélyen reméljük hogy használ.. és segít megkönnyebbülni
ha próbára akarom tenni magam, megpróbálom elfojtani a gondolatokat

több gondolati sík létezik.. van egy fő, az határoz, az a lényegesn szinte hallod
aztán a többi, tudod, hogy ott van, tudod, mit mond éppen, tudatfölötti?
hablatyolok.. bár szerintem érthető.. számomra

és igen, két napja még kettészakadtam volna
ma már kevésbé




már csak kéne valaki aki mindezt elhiszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése