2010. december 14., kedd

kron rev

elmezavar
a reflexek impulzusvezetésében van ilyesmi: jön az inger, majd feedback, foreback: van egy szint, mint az origo.. majd ugrál az ékágé fel s alá, vicces görbét festve. Ígyjártam ma.. jött egy adag sokk, egyből éreztem, ripitya vagyok.. majd jött egy kicsivel jobb, egyengetni kezdett.. majd mikor megállapodott valahol, jött egy refrakter állapot.. bámultam, merengtem, nem tudjam mit higgyek és mit ne.. egy bizonytalansági fekete lyuk, melyből idő kell míg kimászik az ember
kimásztam, mert volt ki gyöngéden, kedvesen húzzon kifelé, ígyhát hagytam, új döntéseket hoztam, igyekszem egyenesbe kerülni

látni a fontosakat
látni a fontosat

a mai próbánk is egy nagy adag okoskodásból vette ki a részét, ahol pont azok nem beszélhetnek, akik a leginkább értenének az egészhez
kicsit mint a politika.. a suszter s a juhpásztor
nagy gáz, nagy gáz, de ezek az előljáróink, többen vannak, nem igaz?

nameg az indicatii scenice, Lina s Mioara pletyózása

s 7 előtt keltem, korábban mint máskor, hogy aztán egyek egy szinte semennyit hogy aztán ledőlhessek pár percre hogy aztán az a pár percem se legyen nyugodt hogy aztán felkeljek hogy segíthessek húgomnak hogy aztán álmosan pislogjak a társaimra

meg a "puhatestű éjszaka".. én is puhatestűnek érzem magam éjjel.. jön egy rémálom majd folyik a víz rólam, arra ébredek hogy benne fetrengek, csíkot húzhatnék magam után, vonszolva magam, fájdalmaimmal, a világommal a lábamhoz kötve.. pont mint egy puhatestű.. csiga.. pfúj

álmomban meg..







A történések pont a fordított sorrendben történtek. Vagy én írtam őket fordítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése